Nämen god morgon då!

Efter en usel natts sömn så är jag nu tillbaka på jobbet igen. Det var verkligen skönt att få vara hemma hela dagen igår och bara ta det lugnt. Känner mig fortfarande inte helt kry så någon träning har det tyvärr inte blivit. Ont i halsen och snorar. Jag och Elina har nog samma skit. 

Fick i natt bulla upp hennes kudde med en extra kudde så hon skulle kunna andas ordentligt. Sen hade hon kissat genom blöjan också så jag var tvungen att byta och lägga handuk i sängen så länge så hon kunde sova vidare. Ville inte stöka för mycket så får byta sängkläder sen. Nu sover hon i alla fall på en torr handuk. <3

Sen har Harry väckt mig för att han ville ut och bajsa så jag har väl fått sova ca 3 timmar i natt bara. Gick och lade mig på tok för sent, men blir så när man fastnar extra länge hos bästa hästen och kaninerna på kvällen :)

Nu ska jag äta lite frukost här på jobbet innan jag kör igång och börjar mitt arbetspass. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0