Sen kväll hos min dunderklump

Efter jobbet åkte jag direkt till stallet. Hade packat ner alla stallkläder i en stor påse så det skulle vara enklare än att behöva åka hem först å byta om. Mockade och fyllde lite ny halm och sen pysslade jag om honom ordentligt och fixade höpåsar både till honom och så en till kaninerna. 


Tvättade lite sår på benen och smorde med hans salva. Borstade ut man och svans med glansspray så han blev alldeles len. Han är så himla go och jag verkligen älskar honom! Min fina stora kompis!

Han har väldigt tjock svans! :)


Myste lite med Agda innan jag åkte hem också. Hon är den som är minst tam av kaninerna så jag får lägga lite extra tid och kärlek på henne så hon ska våga sig fram mer. Hon åt i alla fall lite pellets från min hand.



Nu ska jag krypa ner i sängen och sova. 
God natt!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0