Skogstur i mörkret

Efter jobbet idag så tränade jag först en halvtimmes pass på gymmet med lite rygg, axlar och rumpa som fokus. Sen käkade jag middag lite snabbt för att sedan åka ut till stallet. Idag hade jag nämligen ridsällskap, så vi har varit ute i mörka skogen. Så mysigt men väldigt blött. :) Jacson var duktig som vanligt och så härlig. Han tar det mesta med ro och bara hänger med på allt. <3 

Så här mörkt var det:


Jag red tillsammans med Maria på Tudor och Elin på Satja. Alltid lika kul när man kan få ridsällskap. 

Finaste hästen fick stå och torka en stund under sitt mysiga fleecetäcke och fick salva på benen innan jag släppte in honom i den nyhalmade boxen. Provar med halm nu och ser om det funkar för honom. Det ingår ju i stallhyran så det blir betydligt billigare om han kan stå på det utan att käka upp det. :) Men jag har spån i botten så det blir som en liten bädd ändå samt att det suger upp mycket bättre. Så förhoppningsvis kanske jag klarar mig på endast några få balar spån nu istället för två i veckan. Blir ju lite dyrt annars måste jag säga. Jacson verkar nöjd i alla fall, min gosekille. <3


Manligaste hinkarna. :)


"Hallå morsan!! Kom å klia mig istället för att stå där å fota!" ;) hihi 


Alltså den mulen!! <3

Nää nu måste jag sova. God natt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0