Christers kusin med flickvän är galna

Haha jag bara skakar på huvudet när dom kommer förbi. Idag skulle vi grilla å bara ha en myskväll. Och det slutar som vanligt med att Robin styr upp med vår renovering och Linda börjar röja och hjälpa till med städning, gräsklippning, tvätt, ja allt som ständigt behöver göras. Haha!! Deras energinivå är alltid skyhög! Så tacksam för all hjälp samtidigt som man nästan skäms när dom kommer då det alltid är så rörigt hemma. 

En mysig kväll i alla fall!



Deras söta lilla Adrian börjar bli så stor och ställer sig nu upp mot saker. 




Linda var så snäll också och följde med mig till stallet och fyllde på och skurade i hästarnas vattenbaljor/badkar. Jacson hade tappat sin sko idag också, typiskt!!



Hovslagaren kommer ju på onsdag nästa vecka men det är ju ändå några dagar dit som blur utan ridning då eller Max skritt eftersom han blir lite öm.

Nu har Robin och Linda och Adrian precis gått så ny ska vi alla sova. Japp Elina är vaken! Kan det bli en sovmorgon i morgon mån tro?? :)

Så jäkla skönt att min semester har börjat nu!! 

God natt!




Kommentarer
Postat av: Linda

tack för ikväll! Har haft det supermysigt :) bara kul att hjälpa till...och få användning av min dolda bokstavskombination samt ägna tid åt min hobby; städning och organisering! Haha

Kram finaste 💜

Svar: Rolig hobby ;) haha! Tack för all hjälp!
Kram
Jenny Säfström

2015-07-18 @ 00:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0