En toppendag!

Äntligen en dag med sol! Detta har gjort så vi äntligen kunnat spendera dagen ute på vår baksida med bad i bassängen, lunch ute och massa lek med alla Elinas bilar. Som fortfarande radas upp! :) haha!!



Harry passade också på att svalka sig i bassängen och njuta av solen.


Jag har även varit hos tandläkaren idag och gjort ytterliggare en rensning i min onda tand så nu ska jag dit om 10 dagar igen och förhoppningsvis kunna avsluta behandlingen. Passade på att hämta hem körkortsböckerna för mitt efterlängtade BE körkort också så nu ska det pluggas. Vill försöka ta det innan vintern kommer. Och det passar ju bra med plugg nu när jag har semester. Bakade en god blåbär/rabarberpaj som vi njöt av i solen också så dagen har varit topp!! :)



Nu bli det en tur till stallet för min del och få lite avkopplande tid med de fina hästarna! <3


Elina och Christer får vara hemma och mysa i soffan med lite barnböcker och pussel. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0