Här står trollen på rad


Elinas nya grej är att rada upp allt. Först sina bilar hemma och nu alla prydnadstroll hos mormor.

Snart hoppas jag att hon ska somna så att hon sover medans jag åker till veterinären med Penny igen. Idag ska stygnen väck.

Mili har idag visat en dålig sida och det var att när vi mötte Penny i morse så blev Mili arg mot henne. Inte likt Mili.. :( undrar om hon försöker hävda sig nu när Kira inte är kvar?? Hur som har jag mailat en superduktig hundinstruktör som jag tänkte gå privatträningar för med henne. Är så trött på hennes olika fasoner som hon har för sig. Skäller, drar i kopplet, mm.. Listan kan göras lång. Och det värsta är att Harry tar efter precis allt hon gör. Alltså får jag helt plötsligt två monster. Suck!! Det ska tränas bort bums!! 


Har beställt lite naturprodukter till Jacson också. Ska se om det kanske kan hjälpa hans ben. Måste prova något nytt nu känner jag. Vill att hans hud ska bli bra nu.


Dags att åka....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0