Livet går vidare..


Ja det är så det är.. Livet måste gå vidare utan finaste Kira. Trots fler tårar i morse så tycker jag ändå att dagen varit bra. Förutom min tandvärk då. Tackade av Kira igår kväll tillsammans med Jenny och skålade för 10 fantastiska år som jag fått med henne. <3

Var hos tandläkaren idag och påbörjade en rotfyllning så nu går jag på både Ipren, alvedon och citodon var 4:e timme. 

Har tagit mig i kragen idag och tvättat två av Jacsons smutsiga schabrak samt rengjort akvariet. Mili och Harry har busat till och från hela dagen och det känns skönt att dom har varandra och inte verkar särskilt rörda av Kiras bortgång än i alla fall. 


Ikväll när Christer kommer hem från jobbet ska jag åka ut och kramas med Jacson och ge alla hästar vatten och en koll så ingen är skadad. Jacson får en lugn vecka denna vecka i och med allt. Känner att jag inte orkar rida just nu. Vill bara ta mig genom jobbdagarna som är kvar innan min semester. 

Nu ska jag sätta igång en film och mysa med Elina. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0