Nytt schabrak från Equestrian Stockholm till älskade Jacson



Nu har jag skickat en beställning av en vän på detta snygga schabrak som är nere på Falsterbo. Vi måste ju ha ett fint tävlingsschabrak sen när vi ska ut så småningom och visa vad finaste dunderklumpen går för. :) 


Sitter för övrigt på min lunchrast med en kopp kaffe och försöker piggna till efter matkoman. Drygt 6 timmar kvar att jobba, sen blir det träning igen. Körde ett lättare benpass innan jobbet också men känner att jag vill köra mera idag när jag har lite extra energi än vad jag haft senaste dagarna. Måste börja jobba på beach 2015 så jag är redo när vi åker utomlands i augusti. 

Längtar tills i morgon när jag äntligen ska få rida igen. Nu har mina Medryttare haft Jacson i tre dagar så nu har jag mysabstinens. Sen vill jag fixa lite till kaninerna också. Undrar vad Christer skulle säga om jag tog hem dom nu under sommaren?? :) Mili skulle ju bli galen i alla fall. 

Mina små fegisar. <3

  

Nää dags att jobba lite till. Kämpa kämpa!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0