Tungt härligt ryggpass och mys med min dunderklump

Wow vad skönt det var att äntligen komma iväg till gymmet och få lite härliga endorfiner i kroppen. Körde ett tungt ryggpass och jag bara älskar mina dragremmar! Bästa uppfinningen ever när man ska köra tungt och man inte orkar greppa ordentligt. 

Blev en hel del reps och flera olika övningar. Så nu längtar jag nästan efter träningsvärken. :)



Som ni ser är min kropp lite plufsigare igen och absolut inte i någon fin tävlingsform. Mer hull och mindre synliga konturer. Men jag vet ju att musklerna finns där under allt fluff. :)

Svängde även förbi Jacson i hans sommarhage för att pussa honom god natt och visitera honom. Behöver jag ens säga att mitt hjärta typ smälte när han kom springande när jag ropade på honom. <3 Han stod så långt bort i hagen så jag inte ens kunde se honom, så hörde jag bara hur marken började dundra. <3 älskade Jacson! 




Min tjockis! <3 hihi!

Och så vinkade jag hej då från bilen.


Nu ska jag sova. I morgon kör jag jobb mellan 6-16. Så kommer bli en tidig, men ändå lång dag. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0