En dag med vård av mig själv.

Efter två super dåliga nätter så passade det ganska bra med att få vara i salongen hela dagen nästan medans duktiga Petra fixade både naglar, tånaglar och fransar. Så nu är jag fin inför min fitnessdebut. 




I morgon går jag in på min sista vecka, tömningsveckan. Massa salt och vatten ska intas med små portioner kyckling och massa äggvita.

Träningen kommer också bli lite annorlunda och förhoppningsvis ser jag awesome ut lagom till lördag. Heja mig!! 

För övrigt i helgen har jag varit chaufför till Jenny och Sammy, jobbat, tränat, klippt gräset, varit hos pappa och tagit det lite lugnt. 

Nu blir det äntligen sovdags och jag hoppas verkligen att Elina låter mig sova mer än senaste två nätterna. Jag behöver min sömn nu. 
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0