Idag var Jacson utlånad

Eftersom jag jobbat hela dagen idag så fick Jennys kille Jonas låna Jacson för en gemensam ridtur. Jonas är nybörjare och har knappt suttit på en häst innan han träffade Jenny. Dom ville så gärna kunna rida tillsammans någon dag så då sa jag att dom kunde låna Jacson, så dom valde att låna honom idag. :) Väldigt passande när jag ändå jobbar.

Jonas tyckte om Jacson jätte mycket och sa att dom var ett perfekt team. :) Alltid lika roligt att höra att han är så omtyckt av alla som hanterar, och provrider honom. Han är verkligen en riktig gentleman. 

Fick fina bilder skickade på en glad Jonas som både travat och galopperat och en nöjd Jacson! :) 




Fick så fina meddelanden om min fina häst!  Han gör mig stolt varje dag och jag har sån tur som får vara hans ägare! <3

Tänk vad jag älskar denna underbara hästen! Han är helt enkelt bäst!! Min stora finaste dunderklump!!

Nu ska jag kila till gymmet men var bara tvungen att "skryta" lite. :) hihi!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0