jobbig tandvärk

Nu har jag precis kommit hem från gymmet och ett baksida ben- rump pass. Kändes skönt att få köra lite igen efter några dagars svullande. I morgon ska jag nog sköta maten lite bättre igen så min svullna mage går ner igen. Känner mig som en ballong just nu. Måste även ringa tandläkaren och boka en tid fort då min tand som jag lagade för några veckor sen gör jätte ont. Det ilar och känns hela tiden nu så jag tror att någon nerv kanske är i kläm. Den har ju ilat hela tiden när jag äter ända sen jag lagade den men nu gör det ont även när jag inte äter så någonting fel är det ju. Ska tvinga dom att låta mig få en akuttid. Tandvärk är den värsta värken som finns!
 
Vi har varit iväg och köpt lite nytt golv till badrummet idag också och så har Elina fått bada hemma hos mormor. Väldigt kul tyckte hon! :)
 
 
 
 
 
 
 
Världens sötaste lilla busfia! <3
 
Nu ska jag försöka sova, med min tandvärk.. SUCK!
Ska ta alvedon tror jag och hoppas att det hjälper lite i alla fall.
 
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0