Värsta formnojan just nu

Känner mig helt slut i kropp och huvud. Och det gör ju inte saken bättre då att jag får värsta nojan över min form. Jag vill vara i bättre form än någonsin nästa lördag och just nu i denna sekund känner jag mig inte alls nöjd. Fotade bilder idag i fullt ljus och man ser ju INGENTING av det jag kämpat så hårt för. Känns just nu som att det kommer gå skit på tävlingen. Vet inte vad mer jag kan göra nu än att fortsätta kämpa trots extrem trötthet. Kan verkligen inte lägga in mer träning nu.. Orkar inte det i kombination med mitt jobb. Men antar att det får gå som det går på tävlingen. Men kommer nog bli missnöjd om jag inte är så som jag vill vara. 

Tur att Jacson har den effekten att när han står där med sitt stora huvud i famnen, så släpps alla dumma tankar och all stress för några sekunder. Han ger mig ett inre lugn när han är i närheten. 

Däremot nu när jag är hemma igen så kommer de dumma tankarna igen. Skulle behöva bosätta mig på gymmet typ men min kropp är sååååå trött nu. Börjar längta efter att tävlingen är över nu så jag får vila upp mig ordentligt. 

Nu ska jag j alla fall sova. Sängen är min bästa vän just nu. Sova is the shit! 




Kommentarer
Postat av: Jennysen

Men Jenny! De bilderna du visade häromveckan på Facebook (och kanske bloggen) på före och efter - DÄR ser man ju skillnaden utan att blinka!

Svar: joo jag vet men börjar nog bli lite nervös nu när det är så kort tid kvar.. Men jag ska lyssna på kroppen nu å vila när jag behöver så blir det nog bra. Kroppen säger ju oftast till när något inte stämmer och dumt att bråka med den nu när jag är så trött.. Jag kör så mycket jag kan och sen får det vara bra..
Jenny Säfström

2015-06-03 @ 22:51:36
URL: http://jennysen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0