Vatten, vatten bara vanligt vatten

Hej! Vatten, det är det jag i princip lever på denna vecka under min tömning. Tur jag fixat en smart vattenflaska som kan hjälpa mig ha koll på mängden jag dricker. :)


För övrigt känns kroppen mest trött och sliten nu. Inte mycket energi till övers så det är tur att Anna och Pia sköter Jacson åt mig denna veckan med. Även om jag saknar honom nåt otroligt mycket! Måste nog åka ut och pussa lite på honom i kväll. :) 



Nu ska jag kämpa mig genom de sista tre timmarna på jobbet och sen hämta min pruttfia på dagis. Längtar!! Fick precis ett sms om att Jacsons nya sadelgjord kommit också som jag beställt så vi åker nog och hämtar den sen också. :) 

På kvällen sen väntar sista ben- och cardiopasset innan tävlingen.. Ska kämpa som bara den! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0