Vilken helg alltså!!

Oj oj oj!! Det är typ det jag kan skriva om denna fantastiska helg! Min debut i bikinifitness är nu gjord och det gick sååå bra! 

Blev uppropad på first call och kom sedan på en 5:e placering! Helt galet ju!! :) 

Är så nöjd över vad jag åstadkommit under den korta period som jag hade på mig och jag har verkligen slitit. Så himla kul när allt slit lönade sig och jag kände mig vackrare än vackrast på scenen! Vilken jäkla EGOBOOST!! 

Nu är jag så sugen på att tävla igen! Detta har gett mersmak och det var verkligen så kul! Men får se när det händer. Någon gång ska jag upp på scenen igen i alla fall! Bättre än någonsin! Får jag bara lite mer tid på mig innan bara så ska det nog gå att knipa en pallplats kanske. ;) vinnarskalle deluxe!! :) 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0