En liten tröttis

God morgon på er!

Nu har jag varit vaken i ca 20 min och ska snart väcka lillan som sover sött. Ser så skönt ut så man känner sig lite taskig, men hon måste hinna äta lite innan dagis. 


Idag är det jobb och tandläkaren som gäller. Fy alltså! Jag ogillar verkligen tandläkaren men måste kolla upp en kindtand som har gått sönder. Ska åka till jobbet en timme tidigare och jobba in tiden jag är borta så jag slipper förlora dom pengarna. Denna månaden är lite tuff ekonomiskt så gäller att göra allt för att nästa och månaden efter den ska bli bättre. Inget slösande denna månaden med andra ord, endast köpa det nödvändigaste. 

Nu ska jag duka fram frukost och sen är det upp och hoppa för lilla loppan. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0