Fullspäckade dagar resulterar i dåligt bloggande

Men nu får ni en liten uppdatering i alla fall. Har precis bytt om på gymmet och ska in och köra ett mördar-ryggpass!

Idag kör jag i ridstrumpor, haha!! Det blev så efter att min strumplåda var tom på vanliga strumpor i morse. Så jag har kört på det hela dagen. :)


Man tager vad man haver och så taggar jag nu för att köra lite tungt! Heja mig!


Sen ska jag hem och promenera med hundarna, laga middag och sen ikväll ta in alla hästar och mysa med min bamse Jacson. Christer och Elina ska bara koncentrera sig på att bli friska. Båda ligger hemma med feber så jag får styra upp skeppet själv ett tag. :)

Nu ska jag TRÄNA!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0