God morgon torsdag

Idag vaknade jag med en konstig känsla i kroppen. Känner mig inte helt 100. Var täppt i näsan och halsen var lite tjock. Har ont i huvudet och känner mig bara allmänt slö. Jag som ska träna med Jenny idag efter jobbet. Får hoppas jag piggnar på mig under dagen. 

Elina är i alla fall på dagis nu och idag ville hon åka rutschkana innan vi gick till bilen.


Sen brummade jag och hundarna till stallet. 


Där har vi tagit ett varv runt åkern bara. Jacsons ena sko är ju lite lös så vi tog det lugnt. Kändes som en bra, lugn tur nu när man själv känner sig lite krasslig. Jacson går så snällt. Barbacka så klart och idag även utan nosgrimma. 

Nu ska jag bara duscha och packa ihop min matlåda. Sen åker jag till jobbet och ser hur denna dagen går. Helst skulle jag bara vilja krypa ner i soffan under ett täcke och glo på film. Att få ha en sån där slappardag när man inte behöver göra nåt särskilt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0