Halva dagen kvar

Wohoo nu har jag tagit mig igenom halva jobbdagen så nu är det bara andra halvan kvar innan jag får hämta min skruttis på förskolan. Bara kämpa på och sen blir det promenad med mina fyrbenta älsklingar och pizza till middag tror jag. Hinner inte laga mat idag när vi kommer hem så sent. 

Ikväll när Elina somnat ska jag ut till Jacson och ta hand om hans ben igen och göra om proceduren med starkt medel. Hoppas att det blir bättre nu. 

Har ätit Christers fiskröra till lunch och är nu ganska trött på att äta fisk då jag ätit det tre dagar i rad nu. Hej variation liksom. Haha!


Längtar efter att få sätta mig i bilen och ta en god läkerol från min samling. :)


Är som pensionärerna när det gäller att suga på en läkerol i bilen nu sen jag inte äter socker längre. Sen att jag inte kan välja smak i affären å köper alla sorter som finns nästan är ju en annan sak. Fick lite beslutsångest. Vet att det är sötningsmedel i men det struntar jag i. En liten tablett skadar inte. Och nu har jag så det räcker länge! :)

Idag blir det ingen träning för mig men möjligtvis lite trickträning med Mili. Försöker lära henne att ha bakdelskontroll men det går inte så bra för mig. Hon är så ivrig så hon liksom fumlar lite. Men skam den som ger sig eller?? :) Är även sugen på att sätta upp agilityhinderna någon dag och börja köra lite med alla hundarna nu när det blir vår. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0