Kommer bli så fint så!!

Åh vad glad jag blev när jag kom hem idag och fick mötas av både Elina och ett nytt fint golv i hallen! :) wieee!! Det kommer bli så bra när allt är klart. Längtar!!



Så skönt att äntligen kunna fortsätta med renoveringen. Vi får ju ta det bit för bit efter vad vi har råd med och det är så kul när det blir nytt och fräscht. Jag älskar golvet!!! <3 nästan så jag önskar att det var detta vi skulle haft i vardagsrummet istället. :) haha! 
Tack Kenneth och Petra för ett grymt jobb hittills! 

Nu ska jag titta på ett avsnitt vampire diaries och äta sen middag. 

Sen måste jag bara säga att min häst är fantastisk också! :) hihi!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0