Nu är jag trött som bara den

Efter att först ha "brottats" med ca 900kgs häst på morgonen för att få ut alla broddar ur skorna (han vill inte hålla upp benen så han lägger tyngden på mig), slitit på jobbet i 8 timmar och nu på kvällen kört ett benpass på gymmet så är jag nu slut som artist. Ska bara slänga i mig mitt protein och lite middag sen blir det en dusch och bums i säng. 

Klev innanför dörren och möttes av ett skrik "MAAMMAAAA" Elina var vaken och ville egentligen inte sova alls men med lite mer välling samt en sång och att jag höll handen så somnade hon så sött så, min älskade lilla tjej! Pussade massa gospussar på hennes underbara små kinder och kramade om henne hårt hinnan jag lade ner henne i sängen igen.  Hon börjar bli så stor. <3


Tog lite bilder på gymmet idag också..





Börjar sakta få lite former igen på musklerna. Heja mig!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0