Tappsko :(

00.19 och nu ligger jag äntligen i sängen. Vart ett väldigt sent stallbesök idag och det blev ju ännu senare då jag fick gå ut i lerhagen och leta efter en tappsko. :( Men jag hittade den inte. Det var för mörkt, trots pannlampa. Får hoppas den dyker upp. Ska i alla fall ringa hovslagaren i morgon och se om han har nån tid att slå på en ny sko annars. 


Har borstat och myst med finaste Jacson och fy vad han fäller nu, man blir helt hårig själv. :) Smorde benen som vanligt och halmade ny halm i boxen. Så nu kan jag sova med gott samvete förutom den där dumma skon som gjorde att jag inte kunde rida. 

Bästa stallhunden var med idag också :)


Hon älskar att få följa med. Kanske borde man lära henne att söka efter skor?? Hihi!

God natt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0