Tränat zumba idag

Idag är en dag där jag känner mig så där jobbigt irriterad hela tiden. Antar att det beror på att jag inte har nåt socker i kroppen och är konstant hungrig. Känner mig trött och hängig. Men Linda kom hit och drog med oss alla på en promenad i solen så det var bra. Så fick vi lite frisk luft och Elina som är sjuk igen fick sova i Adrians vagn.



Sen åt vi alla lunch här hemma innan jag drog iväg med Jenny för ett zumba pass på sats. Herre gud vad jag INTE hängde med! Har ingen kroppskontroll alls men det är ju bra för konditionen i alla fall och roligt dom små stunderna när jag faktiskt kan stegen lite.

Så nu blir det en proteinshake och mellis innan jag tar en promenad med hundarna. 


Svängde även förbi Jacson som står i sjukhagen på vägen hem. Hans ben har ju behandlats nu mot alla sår så han får ju inte bli lerig. Kollade så han hade mat kvar och konstaterade att jag måste dit ikväll igen och smörja in benen. Han blödde från ena såret så det behöver mjukas upp igen. Lilla stackars Jacson. Fast han verkar inte ha så ont i alla fall så det är tur. Hoppas att denna behandlingen fungerar. 


Älskade häst! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0