Tredje behandlingen gjord

Efter en väldigt låååång dag idag (känns det som) på jobbet så var det sen dags att åka ut till Jacson och fixa åt honom, samt tvätta och behandla benen en tredje gång. Som vanligt stod han så snällt så när jag höll på att greja. Tur det då jag känner mig helt väck idag. Har känt mig så låg, hängig och frusen idag så jag bytte till mig kassapass istället för att springa runt på golvet i butiken. 

Nu ska det bli så skönt att äntligen få sova. Hoppas på att jag mår bättre i morgon.

Jacson ville först inte gå med mig när han insåg att han skulle stå i regnet men gav sig väldigt fort.


Provade även ett nytt regntäcke som han ska få ha på sig i morgon. :)




Han får stå i sjukhagen i morgon för att benen ska få vila från lera nu när dom är nybehandlade. 

Gick ut till kaninerna och gav dom deras mat också innan hemgång. Dom började mumsa på en gång som vanligt.


Sen fick jag mig en "puss" genom lilla hålet i boxen innan jag åkte där ifrån <3
Sötaste pussmulen! Fast egentligen ville han nog bara ha godis.


Christer har röjt ut alla hallgarderober här hemma nu på kvällen så jag möttes av byggkaos och superglada hundar. <3 Äntligen är renoveringen på G. 




Inte ens kissa fick jag göra ifred. Finaste gosegris!

Nä nu ska jag krya på mig under natten och hoppas på att jag vaknar frisk och kry! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0