Äntligen lunch!

Idag är jag trött kan jag säga! Kroppen värker och är öm överallt och jag känner mig faktiskt ganska matt. Men nu blir det min otroligt smarriga (INTE) matlåda! Torr kyckling å potatis å de vanliga gröna. Är redan trött på denna mat. Haha!! Men eftersom det är lördag idag så lyxar jag till det med en cola zero till, för den får jag tydligen dricka. :) woohooo! 

Tyvärr suddig bild då telefonen fortfarande är paj. 


Hoppas att energin kommer tillbaka lagom när jag slutar idag i alla fall så jag kan ta i för kung å fosterland på träningen då. 5 veckor kvar!

Idag är det faktiskt ganska skönt att inte behöva tänka på någon ridning då jag har sån sjuk träningsvärk i rumpan från gårdagens ben/rumppass. Anna har Jacson hela denna helgen så han har det finfint ändå! 

Pratade precis med Lone också och hon och Elina hade gått hem till Giri och Janes nya hus och satt där nu och åt nybakade kanelbullar och kakor. Näää jag är inte alls avis!! :-/ haha! 

Nu ska jag kämpa i mig det sista av maten så jag hinner ta det lite lugnt också innan jag måste jobba igen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0