Det är lite mycket nu...

Känner att mitt huvud ständigt går på högvarv nu med så kort tid kvar till min tävling så jag börjar bli riktigt virrig.. Jag gjorde något som absolut inte får hända, jag blandade ihop dagarna och missade mitt insläpp i stallet i torsdags då jag tänkte att det var på fredagen jag skulle ha. :( Sååååå jäkla klantigt och super dumt! Som tur är så har de flesta hästarna hö i hagen hela tiden å de andra som inte har det, så finns lite gräs att äta. Ute kan dom ju vara men att inte ge dom sitt kvällshö.. Fan vad jag skäms och har dåligt samvete.. :( Jag är virrig just nu.. Min diet och all träning gör mig helt slut då jag har 70 andra grejer att tänka på samtidigt. Det är mycket nu och jag är sliten och väldigt trött. Är fortfarande orolig för Mili också som fortfarande går konstigt med bakbenet. Men jag vill klara detta så jag ska kämpa nu in i det sista. 

Hur kunde jag missa?? Har ALDRIG hänt förrut på alla mina 14 år med häst. 
Det måste betyda att det faktiskt är lite för mycket just nu..... Måste vila upp mig ordentligt efter tävlingen tror jag. 


Har i alla fall fått hjälp av Anna nu när jag förklarat läget för henne, så hon kommer ha Jacson alla dagar nästa vecka utom tis, ons, tors så jag får lite avlastning nu när träningen kräver det trippla av mig nu i slutspurten. Super snällt av henne att ställa upp så mycket!  Då behöver jag bara åka och pussa på honom när jag får abstinens (vilket iofs är varje dag typ!) haha!! Så får hon och Pia rida honom! Perfekt att ha så bra, snälla, hjälpsamma medryttare och vänner! Kärlek till er fina ni!! <3

Det allra bästa är ju ändå att jag vet att Jacson finns kvar även om han får vara lite mer "utlånad" nu än i vanliga fall. Sen har vi ju hela hans liv på oss att busa och ha kul! :) <3 älskade häst!

Annars sitter jag här på cykeln och gör min morgoncardio innan frukost och jobb. Bläddrar lite i en träningstidning för motivation och inspiration. :) har även kört lite magträbing innan då jag har lite panik att mina rutor typ försvunnit känns det som.


Tramp, tramp, tramp..

Även fast det är sjukt jobbigt och tufft just nu så är det samtidigt så kul att se mina snabba resultat på så kort tid. Stolt över mig själv! 




Kommentarer
Postat av: Jennysen

Som sagt - kolhydrater saknas! ;)

Svar: Kanske det men om två veckor får jag äta som vanligt igen. Då blir det en pizza först å sen pasta carbonara! MUMS!! 😋
Jenny Säfström

2015-05-30 @ 11:41:26
URL: http://jennysen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0