En annorlunda dag

Efter att ha försovit mig i morse så blev min dag helt konstig vad gäller min mat. Måltiderna kastades om om gröten fick bli mellis. Men men, huvudsaken är väl att jag äter allt. :)

Fick idag bli utlånad till butiken i Västberga då dom hade ont om personal. Så min dag blev längre än vad den skulle varit om jag stannat kvar i Länna. Men det var rätt så okej ändå. Lite extra betalt skadar ju inte. Köpte även dragremmar i gymbutiken som låg granne med Rusta. Klistret till bikinin var tyvärr slut så det får jag köpa en annan dag. 

När jag kom hem har jag mest myst med Elina tills det var läggdags för henne, då åkte jag till gymmet och körde ett benpass.

2x10 utfallssteg/ben med 12kg i varje hand.

5x10 utfallssteg/ben med 15 kg i varje hand.

4x15 i bensparken på ca 35 kg med streching i 10 sek mellan varannan gång, och att " hålla upp 5 kg med benen i 10 sek varannan gång. (Asjobbigt efter en stund och benen bara skakar)

3x10 lååååångsamma repetitioner i benpressen på 60kg

5x10 knäböj med 30kg 

Sen körde jag 5 set med magövningar där varje set bestod av vanliga sit ups med viktplatta, vanliga situps utan viktplatta, 15 sido sit ups åt varje håll, 15 benlyft, och sen cyklade jag med benen. 

Och så avslutade jag träningspasset med 20 min på crosstrainern och 25 min powerwalk på löpbandet med högsta lutningen i. Svettigt värre!!

Sen har jag varit på Bagarmossen med Mili då hon haltade med ena bakbenet när jag kom hem från gymmet. Hon har typ sträckt sig eller nåt. Ska i alla fall avvakta över helgen och åka in igen på måndag om hon inte är bättre då. Stackarn!! Vår lilla oturshund. <3


Men bästa idag var myset med min lilla älsklingstjej! <3 finaste ungen i världen!

Nu ska jag snabbduscha och sen sova.. Klockan är ju ändå 01.11... Zzzzz.
God natt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0