Foodprep

Mina ben är typ fortfarande helt möra.. Satan i gatan vad benövningarna idag var jobbiga och tog bra på baksidan av låren. Och ändå körde vi bara ganska lätta vikter. Jag är nog lite svag helt enkelt. Hahaha!! :)
 
Efter träningen hoppade jag in i solariet och sen hämtade jag pruttfian på dagis. Har lagat 9 nya matlådor med hör och häpna, RIS istället för potatis! :) Vilken lycka att få lite variation. Så nu står dom och svalnar lite och jag ska kasta mig in i duschen. Hälften med vitlökskyckling och hälften med curry.
 
 
 
Tyvärr var sparrisen slut här hemma så jag får lägga till det sen när jag handlat.
 
Elina har suttit och plaskat i hundarnas vattenskål under tiden så nu är det swimmingpool i köket. Smällar man får ta när man är tråkig och lagar mat! :)
 
 
Sen bär det av mot jobbet!
 


Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Gott!

Svar: mmm det vart gott!! åt första lådan igår :)
Jenny Säfström

2015-05-20 @ 15:47:24
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Louise

Såg smarrigt ut, och ris är så smart i lunchlådor, det torkar liksom inte! :D

Svar: mm jag kände att potatisen jag haft innan liksom började svälla i munnuen så det var skönt att jag fick grönt ljus av coachen att byta till ris. :)
Jenny Säfström

2015-05-20 @ 16:14:12
URL: http://louisewellander.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0