Från det ena hästäventyret till det andra

Tävlingen idag gick bra tycker jag. Dom var mindre än 1% ifrån sin målprocent för året så det är kul att det går framåt för varje tävling. Sammy var snäll som vanligt att köra och denna gången vart det ju lite längre också, = bra släpträning för mig! :)


Medans Jenny red fram inne i ridhuset passade jag på att få i Elina en korv med bröd samtidigt som hon lekte och röjde gärnet med både andra barn, stallkaninerna och på lilla lekplatsen som fanns. Efter korven försökte jag även titta lite på de som var inne på banan lite på håll. 


Väl hemma igen så vart det matlåda och sen vidare till stallet för lite ponnymys. Vi fick låna Camillas lilla ponny Pysen som Elina både fick pyssla med och rida på. Han är ju lite mer lagon storlek för Elina. :)




Så himla sött! <3

Anna har ridit Jacson idag så han stod glatt och mumsade hö när jag kom. Finaste!! <3 Han är så vacker!

Nu ska jag för en gångs skull lägga mig i tid. Ingen kvällsträning idag. 
God natt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0