Full rulle kanelbullemåndag!

Fast utan kanelbullar då förståss. :)

Har idag haft ett snabbt möte med min coach inför tävlingen. Har mätt mina fettnivåer på olika områden på kroppen och konstaterat att det är mycket som ska bort. Men jag ska kämpa!! 





Bjuder här på den opumpade, ofiltrerade, helt avslappnade sanningen!! Men kommer återkomma med liknande bilder efter dessa 6 veckor så ska vi se om det hänt nåt. Som ni ser så ser jag ut som precis vem som helst när jag är avslappnad. Det sätter lite spår efter barnafödande och 29 år på jorden! 

Är ju så lätt att ta en bild där ljuset ligger rätt och precis efter träning, klart man blir bättre då och ser mer fit ut.



Ska bli spännande att göra denna förvandling! 

För övrigt idag har jag kört ett ryggpass med mage och konditionsmaskinen som avslut. 

Sen har veterinären varit ute hos Jacson och kollat tänderna som såg helt perfekta ut! Skönt!!! Hon kollade även benen och det är tydligen bara fortsätta så som jag gjort. Hålla rent, torrt och så mjukt som möjligt. 



Älskar denna hästen mer och mer för varje dag som går! Min stora, klumpiga bebis! <3

Han fick vila idag så jag hann hämta Elina i lagom tid. 

Nu ska jag sova! Unnar mig en kväll där jag för en gångs skull lägger mig i hyfsad tid! God natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0