God morgon måndag

Grått och trist väder ute men egentligen spelar etingen roll. Ska ju ändå jobba idag. Långt pass mellan 11-20.40 så stallet får bli efter jobbet. Nu på förmiddagen är det lite foodprep som gäller, dagislämning och powerwalk med hundarna. Träna får jag göra sent efter stallet.. Puhh hur ska jag orka?? Haha eller om jag är snabb kanske jag hinner innan jobbet, vi får se. 


Blir så konstiga mornar sen vi börjar kl 11 istället för 12. Den timmen är värd ganska mycket när man har mycket som ska hinnas göra innan jobbet. Men bara gilla läget och göra allt så gott det går. Hundarna kommer i alla fall först. Dom måste få komma ut och röra sig. 

Skynda, skynda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0