Idag har jag och Elina varit på äventyr


Först har vi varit hemma med hundarna halva dagen och gått två stycken powerwalks! Sen åkte vi och hämtade ut ett stort paket på bussgods i Västberga. Var ganska knepigt att hitta dit för mig med sämsta lokalsinnet. Men till slut hittade vi och nu har jag alltså äntligen fått hem den efterlängtade sadeln till Jacson. :) wiieee längtar tills jag får ut en sadelprocare nu som kan testa den ordentligt. Bilder kommer då. :)

Vi var även inte en sväng på coop och rusta när vi ändå var där, samt på bud och fitness för att prova träningshotpants. 


Sen var det bara hem å parkera bilen och gå mot tåget. Åkte hela vägen in till centralen och sen vidare på tunnelbanan till gamla stan.



Väldigt spännande!!!

Sen har jag besökt en läkare där för att få mitt intyg så jag kan ta mitt BE körkort. Så nu ska de papperna skickas in och sen är jag förhoppningsvis klar för att få börja övningsköra och komma igång. 

Fick ett mail också att jag nu står med på anmälningslistan och har en given plats på bikini fitness-tävlingen, PIRRIGT!! 

Sen har vi mött upp Christer och ätit inne i stan. Jag åt kyckling.. Haha det är ju typ det jag får äta nu. Kommer få mitt kostscgema snart och då är det bara hålla sig till det. 

När Elina och jag var inne på Åhléns en snabbis medans vi väntade in Christer så hittade vi en liten Jacson, så självklart fick den följa med Elina hem! :)



Suddiga bilder tyvärr då min telefon börjar gå sönder men det får ni stå ut med.

Så nu sitter vi alltså i bilen på väg hem. Elina börjar bli trött så det är läggdags på en gång när vi kommer hem och sen blir det träning och stall för mig. 

Hoppas er tisdag varit lika bra som min!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0