Lite dåligt med uppdateringar nu känner jag

Och det är helt enkelt pga tidsbrist just nu. Har massor just nu som tar tid och energi så bloggen får vila lite emellanåt även fast jag helst skulle vilja titta in oftare. Jobb, hundar, man och barn, häst, kaniner och en kommande fitnesstävling tar sin tid. Framförallt har träningen tagit och tar fortfarande stor plats nu när det är så kort tid kvar. 

Lite panik då jag idag haft problem med ryggen och fått lägga en en ofrivillig vilodag. Behöver ju alla gymtimmar jag kan få just nu. Vill verkligen visa mig i toppform på tävlingen. Ska kämpa så svetten rinner å musklerna skriker!!! Jag SKA klara det här! 4,5 vecka kvar, sen står jag på scenen och gör min allra första bikini fitnessdebut!! Blod, svett och tårar säger jag bara och allt på endast sex veckors förberedelser. Envis som synden och skam den som ger sig! 


Elina sover hos Jaya idag då vi båda jobbar i morgon så nu ska jag försöka få lite välbehövlig sömn!

Elina har haft det toppen med kusin Charlie hela eftermiddagen/kvällen! Våra älskade fina barn! <3




Saknar henne redan, lilla pruttungen!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0