Lite nattkyckling på det här då...

Hade bara med en matlåda till jobbet idag då jag inte hunnit fixa den andra så Christer fick vara min kock idag och slänga ihop 10 matlådor med kyckling för kommande dagar. Så i morgon behöver jag bara tillsätta mängden ris/potatis och grönsaker till alla så är dom klara sen. Så nu på kvällen efter träningen så snodde jag åt mig en portion så jag skulle få i mig rätt mängd för idag.

Blev ett baksida benpass idag, samt lite lite mage. Fy, jag är såååå dålig på att träna mage. Det är ju så tråkigt men jag måste skärpa mig. Är ju bara göra't!

Avslutade med 20 min på crosstrainern och 10 min powerwalk i högsta lutningen på bandet. Och så tränade jag lite posering barfota. Öva, öva, öva!! 




Sååå taggad nu så jag redan nu längtar efter att få sätta mig och trampa på min lilla gröna cykel det första jag gör när jag vaknar! Heja mig!! 

God natt!! 

Och för er som inte uppskattar bilder på min rumpa kan ju titta på världens finaste häst istället. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0