Minus på mätningen!! Tack gode Gud!!

Jaaaaaa mätningen visade minus!! Sååå skönt att det går åt rätt håll även om min kropp tydligen samlat på sig massa vätska, därav att jag känner mig svullen. Förmodligen pga av för mycket stress och för lite sömn. Så hemläxan av coachen var att SOVA mer! :) haha hur nu det ska gå!?!? Plus att jag ska släppa lite på min prestationsångest då den ger  en inre stress.. Lätt att säga, supersvårt att göra när man vill vara bäst! VILL ju bli såååå jäkla bra i kroppen inför det här. 


Nu ska jag sola lite solarium å sen hämta världens bästa Elina! <3 mammas hjärta! 


Sen väntar lite matlådefix och sen jobb i Kungens kurva-butiken. Spännande värre! Är utlånad dit idag och jag ska minsan göra mitt bästa trots en trött, sliten kropp, och nu även med superskakiga ben efter träningspasset. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0