Morningcardio

God morgon alla fina! 

Eftersom ena hunden är skadad och inte får gå powerwalks med mig längre så har det fått bli en kort hundpromenad först i det fina vädret, och nu sitter jag å trampar på cykeln och tittar på Vampire diaries. Hade ju faktiskt föredragit powerwalken i solen, men men.. 



Får försöka njuta av solen senare idag efter min PT timme och mätning. 

Ska komma ihåg att ta med sockerkaksbiten som blev kvar igår efter Elinas och mormors fika. Elina vill bjuda de snälla fröknarna på mini sats. :) 

Har bokat ut sadelprovaren idag till Jacson också så nu hoppas jag att nya dressyrsadeln ligger som en smäck! Har inte hittat en tillräckligt lång sadelgjord än dock, får nog beställa. Vill ju ha en sån där fransk som fördelar trycket jämt. 


Nää nu måste jag koncentrera mig på att trampa här på cykeln. :) börjar bli flåsig! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0