Nämen god natt då

Haha! Jag har inte ens hunnit skriva god morgon här idag och nu är det redan dags för att säga god natt. Har varit en lång dag känns det som. Är väldigt matt i kroppen nu och det ska bli skönt med en till dag ledigt. 

Träningen tar hårt nu. Är ju inte riktigt van att köra så hårt och intensivt som jag måste föra nu för att hinna ta mig i toppform. Men dieten går bra iaf och mätningen idag visade på lägre siffror så det är kanon! Det går alltså åt rätt håll. Så nu ska jag bara kämpa lite mer, lite hårdare och lägga in ännu mer cardio så förbränningen fortsätter att få lilla fettlagret att gråta. Underhudsfettet ska bort!! Heja mig!!! :)

Var en kvällstur i stallet idag hos gullehästen. Min finaste dunderklump som jag älskar så! Blev en barbackatur på åkern, mockning, halmning, vattenpåfyll, kaninerna fick mat och vatten, samt en rykt och inoljning av hans ben. Kvällsterapi och nedvarvning med andra ord! <3




Det bästa Jacson vet är att bli borstad i ansiktet.. Han står verkligen och njuter!


Trött, sliten, superruffsigt hår, japp! Det är så jag ser ut på kvällarna. Haha!!! Ingen kalaspingla här inte! :) 


Så nu kan jag med gott samvete gå och sova. I morgon blir det powerwalk på morgonen/förmiddagen och träningen sen kommer vara ett jobbigt ben/magpass, så nu gäller det att ladda batterierna. 

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0