Ny dag, nya tag å en massa sol!!

God morgon!

Startade dagen med en powerwalk i solen med alla hundar. Härligt!! Peppande musik i öronen och sen var det bara traska på. Har fortfarande dåligt samvete för mitt fusk igår så nu blir det min obligatoriska morgongröt på framsidan i solen och sen gymmet som ligger 1 min här ifrån. 



Elina sover fortfarande och när hon sen vaknat och ätit frukost ska vi gå bort till tivolit som är här i området just nu. Charlie ska också följa med och så ska vi möta upp lite fina vänner och deras barn. Kul!! En mysig familjedag helt enkelt innan jag åker ut till Lillemannen och pysslar med honom. Kanske vågar jag mig på att rida idag också. Ryggen känns bättre men inte helt bra. Lite lugnt borde gå i alla fall! 

Någon mer än jag som njuter i solen! <3 älskade Mili!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0