Oj oj här händer det grejer.:)

Jag är lite galen som många vet och därför fick jag den briljanta idén om att jag om ynka 6 veckor kommer att delta i en bikini fitnesstävling! Say whaaaaat!! :):):) 

Haha! Japp jag har anmält mig och börjar nu steppa upp tempot och vikterna. Lägga in mer cardio och ändra kosten helt! Nu jäklar ska jag bli grym! Jag har viljan! Jag kan klara det här!!

Beställde nyss en tävlingsbikini, har skaffat licens och nu är det bara skorna som fattas. Sen är det bara tuta och köra och göra mitt bästa! Hejja mig liksom!! 



Morgoncardio när den är som bäst.. 



Så nu när Elina sover blir det till att cykla lite på min gröna rustacykel och glo på poseringar på youtube. Måste lära mig allt! Jag är knäpp, jag vet!! :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0