Dags att gå och lägga sig

Nu är jag äntligen hemma efter en jobbkväll och matning av Jennys kaniner. Mina kaniner har också fått sin kvällsmat, äpple och lite klappar. Kul med kaniner hemma igen. :) nu hoppas jag bara att dom ska bli lite mindre rädda. 

Måste bara visa fina konstverket som Elina gjort redan i fredags till sin pappa som han tyvärr missat ta hem när han hämtade henne. 


Hon har målat med sin nya favoritfärg orange i farsdagpresent till Christer. Hur gulligt är inte det!? <3 finaste lilla tjejen! 

Ska nog gå upp och lägga mig i sängen bredvid henne nu. Somnar jag så somnar jag. Klockan är ju ändå 22.06 och orkar inte göra nåt mer idag ändå. 

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0