Förkylningen fortsätter

Både jag och Elina snorar ikapp. Eller jag är täppt och hennes lilla näsa rinner. Så idag är hon hemma från dagis. 

Vi har varit ute på baksidan och släppt ut kaninerna i hagarna och så har jag städat i burarna. 


Sen har vi promenerat med hundarna hem till mamma/mormor för lite lunch. Elina fick korvstroganof och jag hade med mig en matlåda chili con carne.

Så nu blir det efterrätt bestående av lussebulle och lite kaffe.


Elina har fått manikyr av mormor så nu har hon nagellack och känner sig fin. :)


Inte det lättaste att måla allt innanför de små naglarna när hon rör fingrarna under tiden man målar. Men hon blir ju nöjd ändå.

Senare ska jag iväg och jobba mina fyra  timmar. Bara kämpa på nu när det är så få timmar. Får ta lite extra nässpray så jag kan andas bara. Sen har jag kvällsfodring i stallet också. Passa på att pussa lite mular. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0