God morgon torsdag

Lyxliraren ligger å äter jordgubbar till frukost framför Daniel Tiger. 


Hon är verkligen kräsen när det gäller vad hon äter. Idag dög ingenting utom jordgubbar eller pizza, och pizza har vi ju inte direkt hemma. Haha!

Själv äter jag yoghurt med banan och blåbär.


Lite dålig uppdatering här nu men känner att jag inte har så mycket att berätta just nu. Jacson ska snart flytta och jag jobbar mest hela tiden känns det som. Just nu tar jag bara dagarna som dom kommer. Försöker ställa om mig mentalt igen med att jag ska klara mig utan häst. Vilket ska gå bra denna gång hoppas jag. 

Nu ska vi sätta fart här hemma så vi kommer iväg till dagis, hundpromenad och jobb..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0