Känner mig lite sjuk

Idag har jag gått med snuva och halsont på jobbet hela dagen. Eller gått och gått, suttit i kassan mesta tiden. Så både jag och Elina är nu förkylda. Får hoppas att jag känner mig bättre i morgon. Tänkte sova nu så jag hinner vila ordentligt innan jobbdagen i morgon. Elina ligger i sin säng och kollar på Nicke Nyfiken eller "Nickefiken" som hon säger. :) <3 

Idag gick jag även in i ny graviditetsvecka!


Börjar känna mer och mer rörelser i magen och det är väl typ det enda jag egentligen gillar med att vara gravid. Allt annat är ganska jobbigt tycker jag som haft besvär i båda graviditeterna. Men det är det värt när bebis är ute sen. 

Nä nu säger jag god natt för idag! 
God natt god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0