Lyckad uppkörning idag men mår inte helt bra

Yes I Made IT! 


Klarade min uppkörning i morse och sen kom lite feber på det. Så var bara att lägga mig och vila en stund innan jobbet. Sen har jag jobbat mina 5 timmar, plockat varor, kört truck, suttit i kassan och nu ligger jag nerbäddad i sängen med huvudvärk och ont i bihålorna. Dumma förkylning som inte vill släppa. Hoppas på att känna mig piggare i morgon. 


Elina är fortfarande vaken men hoppas att hon ska somna snart. Kommer nog få köra med "Harry väckarklockan" i morgon med annars. Funkar ganska bra när hon inte vill vakna, då sätter jag ner Harry i hennes säng så han pussar på henne och då blir hon glad och sätter sig upp för att klappa honom. :)


Hon tycker om sin lilla hund. <3

Dags att blunda så kanske Elina hakar på. Hon ligger ju precis bredvid så får hoppas att min trötthet smittar av sig. 

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0