slapparsöndag

Alltså idag har typ sovit hela dagen. Var så sjukt trött idag så jag ringde min snälla mamma och frågade om hon ville passa Elina här hemma en stund så jag fick vila. Orkade helt ärligt inte hålla ögonen öppna. Så min dag har varit riktigt slapp. Var i zooaffären en snabbis bara och köpte två vattenflaskor till kaninerna så jag kan byta när dom får nytt vatten så jag slipper springa in och ut flera gånger, en varsin kisslåda som jag hoppas dom ska kunna lära sig gå på och sen även en varsin ny matskål. Har även matat Jennys kaniner hemma hos henne, är ju kaninvakt denna helgen.
 
I morgon är det jobb igen som gäller och jag hoppas jag känner mig piggare då. Inget roligt när jag känner mig så här slut hela tiden. Vill bara ligga ner och sova hela tiden. Dessutom har vi personalmöte i morgon så får hoppas jag håller mig vaken. Får dricka några koppar kaffe kanske.
 
Nu måste jag få min kära dotter att somna. Hon vill inte och är inte den lättaste att övertala alla gånger.
 

Min fislisa vid poolen på Kreta. <3
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0