Vissa stunder känns värre än andra


Nu har jag jobbat och sen efter det haft insläppet och fodring i stallet. Har ju två månader kvar där innan mitt kontrakt går ut så är väl bara gilla läget och gå dit och se Jacsons tomma box. :( 

Just nu känner jag bara att om jag inte får ha min Jacson, min bästa vän, min nallebjörn så vill jag f** inte ha någon häst överhuvudtaget. Jag vill inte rida, inte pyssla och inte ha nånting mer med hästar att göra som det känns just nu förutom om Elina vill och får rida nån liten häst. Då kan jag göra det för hennes skull. 

Lägger mig själv bakom mig och försöker ta fram ett nytt jag.. 

Nu ska jag sova. God natt! 


Kommentarer
Postat av: Jennysen

Jag vet att det känns svårt, men allt är inte svart eller vitt.
Visst kanske du inte kan rida just nu, och jag kan förstå att du inte vill se en häst just nu, men det kommer.
Jag tycker även du ska sätta upp en plan för hur mycket pengar du ska ha på ett sparkonto innan du köper häst igen, så att du har ett konkret mål. Visst det kanske tar år, men det kanske är bättre än att du ska köpa en häst som du sen måste sälja pga ekonomin och tiden.
Njut av dina barn och din man. Lev familjelivet så ska du se att det kommer till dig så småningom! :)
Kram

Svar: Jag är ofta väldigt svart eller vit, jag vet. Mitt största problem med mig själv.

Jag ska försöka se positivt även om vissa dagar är värre än andra. Mitt mål just nu är att bara ta dagarna lite som dom kommer utan prestationskrav och bara vara med Elina så mycket det går.
Jenny Säfström

2015-11-18 @ 08:00:00
URL: http://jennysen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0