Avslutar med ett bad

Just nu håller jag på att fylla upp ett bad så jag kan få tillbaka lite värme efter kvällens stallbesök och hundpromenad. Det börjar bli riktigt kallt ute nu så måste börja klä mig ordentligt, fryslort som man är.

Ingen ridning idag och vet ärligt talat inte om det kommer kunna bli så mycket mer ridning heller för min del nu i och med att min ljumske gör så ont hela tiden. Kanske tar nån lugn skrittur i skogen bara där jag inte behöver anstränga muskeln så mycket. Mitt högerben ser förjävligt ut nu när ljumsken börjat krångla mer. Är helt blå på kvällarna och alla bråck jag fick med Elinas graviditet är nu tillbaka. Men bara på höger ben där skadan är. Och runt ljumsken är jag blå. Som ett konstant ömt blåmärke. Är precis som att allt blod går ner i benet men inte kommer tillbaka upp så att benet blir sådär fult. Usch... Får hoppas att det går tillbaka lika bra som förra gången sen när bebis är född. 

Snyggt va!? Eller inte :(


Jaja, i stallet mockade jag skit som vanligt och sen stod jag och myste och pysslade en lång stund. 


Stannade även ute hos kaninerna en stund och pratade med dom. Dom ville inte bli klappade som vanligt men vågar i alla fall komma fram när maten serveras.


Nu ska jag ta ett snabbt bad. Sen är det sovdags! 
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0