fullspäckad måndag

God morgon denna kalla morgon. Fick skrapa rutorna på bilen när jag och Elina skulle åka till dagis. Men vi har haft en bra morgon idag utan massa bråk. Det är ju så mycket roligare när man kan skratta tillsammans på morgonen än att man ska behöva tjata på henne hela tiden och hon bara trotsar.
 
Kom precis in från en liten skogspromenad med hundarna också och ska strax åka förbi apoteket för att hämta ut fler tabletter mot mitt illamående. Glömde göra det igår så nu mår jag lite illa igen. Vill inte behöva kräkas på jobbet så bäst att hämta dom innan jag börjar så jag kan ta en på en gång.
 
 
Hundarna var jätte glada över att få springa lösa och jag kastade även några pinnar som dom fick hämta.
Nu måste jag packa det jag ska ha med mig. Matlåda, mellis, stallkläder och träningskläder.. Japp planen är att försöka ta mig till gymmet idag en snabbis men får väl se om jag kommer orka efter insläppet i stallet. Skulle verkligen behöva köra lite ryggövningar.
 
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0