God morgon lördag och jobbhelg

Denna natten har varit orolig för min del. Massa tankar snurrar i huvudet och jag vet inte riktigt vad jag ska känna om dom. Bara mitt vanliga jobbiga grubblande och mina hjärnspöken som jävlas. Är jobbigt att känna som jag gör ibland och inte kunna veta varför. 

Igår var vi på middag för att fira Christers bror Adam och även Marie som fyllt år. Trevligt och väldigt god mat. 
Eftersom Elinas feber inte visat sig på dagen så bestämde vi att vi skulle dit en sväng och äta i alla fall. Men självklart knackade febern på i natt igen så hon fick sova bredvid mig efter att hon vaknat mitt i natten och var skållhet och lite rädd efter en mardröm. Låg och höll i hennes hand tills hon somnade igen och låg nära. Lilla hjärtat! <3 

Nu är bara jag vaken här hemma, ska käka lite snabbt och sen iväg för att jobba. Om Mili vaknar ska jag även springa ut med henne en snabbis innan annars får Christer ta alla sömntutor på promenad senare. :) Men hon brukar vara mest morgonpigg av alla i alla fall. Tokiga svarta hund!

Bjuder på magbild från igår och ett lite sminkat face för ovanlighetens skull. :)




Dags att kicka igång denna jobbhelg!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0