Hur ska jag komma fram till vad som är bäst?

Känns som jag hamnat i ett svårt dilemma. Som jag sagt förut så är jag ju ganska så less på mitt jobb i största allmänhet men mest för att jag går runt varje dag med konstant värk i framförallt ryggen av allt bärande. Funderar fram och tillbaka varje dag hur jag ska göra. Nu är jag i och för sig lite fast eftersom jag är gravid men börjar ändå fundera hur jag kan göra efter graviditeten. 

Jobbigaste är ju att alla jobb tyvärr inte ger så bra betalt som just handels ob-timmar. Och frågan är ju då hur jag ska ha råd med Jacson. Skon klämmer rejält där och det är också det som gjort att jag tvekat så himla länge nu också på att ge mig in i nåt nytt. Och väljer jag att plugga så kommer ju hästen behöva lånas ut eller säljas då med. Tufft att allt ska vara så dyrt. 

Hmm känns jobbigt i alla fall. Kommer liksom inte fram till nåt vettigt.

Ska vila lite nu sista tiden på lunchen och se om jag kan släppa dessa tankar nån sekund. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0